Archiwistyka_tlo
Artykuły > Edukacja archiwistyczna > DLACZEGO WARTO I JAK WDRAŻAĆ EZD, ABY NIE SPARALIŻOWAĆ PRACY URZĘDU, ZELEKTRONIZOWAĆ I ZOPTYMALIZOWAĆ CZYNNOŚCI KANCELARYJNE I ARCHIWALNE
DLACZEGO WARTO I JAK WDRAŻAĆ EZD, ABY NIE SPARALIŻOWAĆ PRACY URZĘDU, ZELEKTRONIZOWAĆ I ZOPTYMALIZOWAĆ CZYNNOŚCI KANCELARYJNE I ARCHIWALNE

Dlaczego warto i jak wdrażać EZD, aby nie sparaliżować pracy urzędu, zelektronizować i zoptymalizować czynności kancelaryjne i archiwalne, FRDL, webinarium, 25 marca 2024, godz. 9.00-14.00, cena 489 zł/os, (Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać do 19 marca 2024 r.)

 

Wskazanie wymiernych korzyści, jakie dla podmiotu niesie stosowanie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją.

Wskazanie różnic miedzy papierowym (tradycyjnym), a elektronicznym sposobem zarządzania dokumentacją.

Przedstawienie tych elementów, na które należy zwrócić szczególną uwagę w procesie wdrażania w podmiocie systemu EZD.

Zapoznanie uczestników z najważniejszymi aspektami zarządzania składami chronologicznymi, jako niezbędnego elementu przy wdrożeniu systemu EZD.

Przedstawienie różnic między archiwizacją dokumentacji elektronicznej i papierowej.


Dlaczego warto i jak wdrażać EZD, aby nie sparaliżować pracy (frdl.org.pl)

12.03.2024
strzałka do góry